Saturday 10 October 2015

kecilkan pori di wajah

Saturday 10 October 2015
okay korang, aku dah cuba tips2 yang aku dapat from Sheikh Google tentang kecilkan pori di kulit wajah secara semula jadi. yes alhamdulillah memang berkesan... tapi sayang, sementara je rupanya. kena selalu dan rajin buat..(tapi percayalah, omong kosong je) even dah kecik pun still kena buat. nak jadi cantik ni memang memenatkan. lama-lama kedut jugakkk! yang penting kena rajin cuci muka (aku pun malas hehehe)

okay, bukan lah nak cantik sangat macam barbie..jap, cantik ke barbie ? hahaha... sekadar sedap mata memandang, xlah nampak macam kawah bulan. uish sensetip
rindu muka zaman baby



banyak juga tips dia, tapi aku cuba tiga ni je sebab senang nak dapat jugak pon... hasilnya memang terus dapat kat situ jugak tau ! memang seronok la hehe

1. sapukan perahan lemon diwajah

2. Tuam dengan ais

3. Sapu madu buat macam scrub


nak cuba, cuba lah.. mmg berkesan dan sangat seronok. cuma betul juga yang pori tu memang takkan selamanya mengecil.

p/s: kalau amalkan lemon tu, susah sikit sebab xleh direct kena cahaya matahari. amboi banyak pulak pantang larang nya. hukhuk. okay sekian dulu

No comments:

Post a Comment

Tambah link blog, insyaAllah saya singgah :D

Amira's Blog © All Rights Reserved. 2010-2020