Thursday 30 June 2016

A day after tomorrow

Thursday 30 June 2016
selamat petang. cehh. okay nak bagitahu yang tajuk takde kena mengena dengan entri harini. tapi nak tulis je apa apa sebab dah lama tak update. hmm okay harini ialah sehari selepas paper final aku and ada lagi 3 paper final lepas raya ni. yes, aku beraya dengan buku di tangan (acah je). Tapi entah la, mungkin aku mampu.. *memang aku mampu* yess !

semalam balik kuale dengan syeera. dan nasib baik radio putar kan lagu raya semalam, BAHAGIA lah jugak..dan baru lah ada feel tu. even jauh di benak hati duk teringat paper. kawan aku nak raya rumah pun aku cakap kat dia yang aku xde kat umah. haha -.-

ibu aku pun macam tersentap sikit bila aku macam mengeluh nak kemas rumah sebab kata tengah exam. sian ibu aku.. tapi aku dah kemas la and buat apa dia minta tu. but still yeah, so sorry ibu. lagi satu nak bagitahu harini masak bihun sup untuk berbuka >.< hahahaha

kbai.

4 comments:

  1. Sama! Ada paper jugakk lepas raya T____T

    All the best to youu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you :D you too hanim ! Best of luck tau and selamat hari raye~

      Delete
  2. Replies
    1. done awak :D cuba letak url blog, bole kite lawat hehe

      Delete

Tambah link blog, insyaAllah saya singgah :D

Amira's Blog © All Rights Reserved. 2010-2020